Jak propojit WordPress s Google Tag Manager

Co je Google Tag Manager?

Majitelé webových stránek často potřebují přidat více kódu do webu, aby mohli měřit konverze, retargeting, provoz a shromažďovat další analytická data.

Pomocí Google Tag Manageru, je to správce značek, můžete snadno přidat a spravovat všechny tyto kódy z jediného místa.

K dispozici jsou vestavěné šablony značek pro Google Analytics, Adwords, DoubleClick atd. Správce značek také pracuje s několika analytickými a sledovacími platformami třetích stran.

Kromě toho můžete pomocí vlastního HTML přidat vlastní sledování nebo jakýkoli jiný kód JavaScript, který potřebujete přidat.

To vám ušetří čas přidávání a odebírání značek z kódu webu a snadnější správu ze z jednoho místa. Všechny kódy jsou načteny v jednom skriptu.

Poté je možné začít se Správcem značek Google.

Pomocí tohoto návodu, se naučíte, jak přidat např. kód pro sledování Google Analytics na svůj web pomocí Google Tag Manageru.

Instalace pluginu Google Tag Manager for WordPress

Registrace – vytvoření účtu pro Google Tag Manager

Vložení GTM-XXXXXXX z GTM do WordPress pluginu pro GTM

Tímto je propojen WordPress s GTM, nyní již můžete přidávat měřící kódy do GTM.

Jak vytvořit propojení s Google Analytics

V GTM klikneme na nová značka, název změníme na GA, klikneme v konfiguraci na tužku a vybereme Google Analytics: Universal Analytics, typ měření bude Zobrazení stránky, vybrat proměnnou, nová proměnná, změníme název na GA kód, klikneme na tužku, zapíšeme kód z GA UA-XXXXXXXX-X, uložíme.

Dole v kolonce spouštění klikneme na tužku, vybereme all pages, uložíme.

Všechna nastavení musíte ještě potvrdit tlačítkem odeslat.

 

Share This

Share this post with your friends!