Jste podnikatel, blogger, nebo prostě jen hledáte způsob, jak sebe a své produkty lépe zviditelnit? Pak vás už určitě napadla možnost vlastního webu či E-shopu. Na trhu je však nespočet lidí a firem, které vám nabízejí své služby. Jak ale vybrat tu nejlepší pro vás a na co se zaměřit?

Cena

Obecně platí, že pokud chcete opravdu kvalitní práci, musíte za ni i zaplatit. U tvorby webových stránek to platí dvojnásob. Pokud chcete udělat pouze menší webové stránky o vašem produktu, nechcete nic prodávat a webovky mají sloužit pouze jako info o vaší práci, pak se bude cena rozhodně lišit od promakaného E-shopu se vším všudy. 

Ceny jsou u každého tvůrce jiné, avšak pro menší představu, jak to chodí, vám ukážu ceník přímo ode mě.

Malý pěkný web

U menších webů se cena pohybuje okolo 20 000,-. Tyto weby slouží hlavně pro ukázku vašich výrobků, služeb nebo celkovou prezentaci. Jsou super do začátků, když nechcete na tyto účely vkládat větší sumu peněz. Od ceny se samozřejmě odvíjí i funkce a rychlost webu. 

Profi web na míru

Jde o nejčastější a nejvhodnější variantu pro zákazníky, co upřednostní kvalitu nad cenou. Najdou se v něm i menší firmy a živnostníci a je tvořen většinou na míru. Po konzultaci se probírá i cenu, která se u mě pohybuje od 35 000,-. Tento typ webu je vytvořen přesně podle vašich představ a je graficky zpracovaný tak, aby pasoval k vaší filozofii a produktům.

Eshop

Tato volba je pro firmy nebo živnostníky, kteří chtějí nabídnout a prodat svoje zboží co nejvíce lidem. Cena za tvorbu E-shopu se pohybuje od 35 000,-. Pro orientaci, naleznete firmy, které tvoří E-shopy za 35, ale i 120 tisíc korun. Jedná se o plnohodnotný E-shop s redakčním systémem, který je vám vytvořím na míru s funkcemi a designem, který se vám bude líbit.

Jak bylo již výše napsáno, ceny jsou pouze orientační. Na ostatních stránkách najdete i tvorbu stránek za 100 000,-. Každý E-shop je jiný a je potřeba myslet nejen na cenu, ale hlavně na kvalitu vykonané práce.

Zpracované projekty

Jedna z klíčových věcí je vědět, jak daný autor pracuje a podívat se na ukázky jeho práce. To zejména proto abyste zjistili, jaký má autor styl a zda koresponduje s tím vaším.

Dejte i na recenze a doporučení ostatních. Pokud mají vaší známí s daným tvůrcem stránek dobrou zkušenost, pak je největší pravděpodobnost, že se dané webovky budou líbit i Vám.

Jestliže nemáte ve svém okolí nikoho, kdo by s tímto odvětvím měl zkušenosti, prohledejte internet a pročtěte si recenze na vámi zvolenou firmu a vyberte si na základě kladných zkušeností.

Pokud budete z ukázek webů a obchodů nadšeni, gratuluji, našli jste si tu pravou firmu. 

Lidský přístup

Taky nemáte rádi, když vám někdo neodpovídá na emaily, nekomunikuje, nebo nedej bože nepíše gramaticky správně? Pokud se vám spolupráce už od začátku nebude líbit, určitě neváhejte a vyhledejte někoho jiného.

Přeci jen tvorba stránek a internetového obchodu je práce na delší dobu a je potřeba kvalitní komunikace z obou stran. U takové tvorby je potřeba hodně konzultací pro spokojenost zákazníka a pokud by se vám z jakéhokoliv důvodu toto partnerství nezdálo, docela jistě se to odrazí i na konečném výsledku práce. 

Co vše tvůrce dokáže nad rámec své práce

Každý, kdo tvoří weby musí umět i něco navíc. Takto poznáte kvalitního tvůrce webu. Vytvoření stránek není jen o programování a designu, ale i o psaní textů, úpravě fotek, SEO optimalizaci (aby se vaše stránky zobrazovaly co nejvíce lidem), vytvoření loga, umění zrychlit chod webovek a takto bychom mohli pokračovat ještě dlouho. 

Pokud chcete vytvoření E-shopu nebo webu bez starostí, pak zvolte někoho, kdo ovládá nejlépe všechny věci najednou. Ušetříte si tím dost problémů a hlavně času. 

Pokud hledáte někoho, kdo by vám takové stránky vytvořil, podívejte se na ukázky mé práce a pokud vás má práce zaujme, neváhejte a zavolejte mi. 🙂