Napsat stránku o sobě může být pro mnoho lidí obtížné, ale není to nemožné. Pokud píšete stránku o sobě s cílem oslovit určitou skupinu lidí, například vaše potenciální zákazníky, měli byste v ní vystihovat také jejich potřeby.

Jak na to:

  1. Začněte nadpisem, jasně stručně, výstižně uveďte to čím zákazníkovi pomůžete. Zjistěte, kdo jsou vaši cíloví zákazníci. Zkuste si představit, koho by mohla vaše stránka oslovit. Jaké jsou jejich zájmy, potřeby a preference.
  2. Zaměřte se na to, jakým způsobem můžete pomoci svým zákazníkům. Popište, jaké jsou vaše schopnosti a zkušenosti a jak mohou pomoci vašim zákazníkům. Co můžete nabídnout a jaké jsou výhody pro vaše zákazníky. Stále pamatujte, že píšete sice o sobě, ale musí to dát klientovi nějakou hodnotu, proč si vybrat právě vás.
  3. Přizpůsobte styl a obsah své stránky tak, aby byl vhodný pro vaše cílové publikum. Zvažte, jaký jazyk a tón by mohly být vhodné pro vaše zákazníky. Například, pokud oslovujete rodiny s dětmi, můžete se zaměřit na rodinnou orientaci a přidat fotografie rodinných aktivit.
  4. Přemýšlejte nad tím jaké problémy vaši zákazníci řeší a jak můžete tyto problémy řešit. Pokud vaše stránka nabízí určitý produkt nebo službu, snažte se i trochu zlehka vepsat, jak může tento produkt nebo služba pomoci vašim zákazníkům řešit jejich problémy.
  5. Nezapomeňte také přidat fotografii, aby stránka byla osobnější a lidé mohli vidět, jak vypadáte. Nebojte se být autentičtí a upřímní. Lidé chtějí vědět, kdo jste opravdu. Ale nepřežeňte to, netlemte se se na fotce jako sedmikráska a nedávejte si fotku na web z nějaké bujaré pařby, jestli chcete vypadat profesionálně, tak tomu musí odpovídat i vaše fotka.
  6. Zmiňte informace o svém vzdělání a kariéře, kde jste studovali, jaké jste měli pracovní zkušenosti a jaké pozice jste zastávali. Uveďte i certifikáty související opět s tím, co nabízíte.
  7. Nakonec, nezapomeňte zahrnout způsob, jak vás mohou zákazníci kontaktovat. Říká se tomu výzva k akci a znamená to jednoduše nenásilně návštěvníka vaší stránky vyzvat, co má nyní udělat a to je tedy ve většině případů kontaktovat vás. Poskytněte informace o tom, jak se mohou s vámi spojit, pokud mají zájem o vaše produkty nebo služby.